dinsdag 10 maart 2009

9 maart

vandaag heb ik voor mijn verjaardag (7 maart) een cadeau gekregen.
Een zwaar boek met wijsheden uit India. 
Dit boek had ik een tijdje geleden gezien bij Hans thuis en vond het wel interessant.
qua tekst en fotografie.

Dank je wel Hans! Ik zal er veel plezier aan beleven.

s' Middags begonnen aan de panorama foto voor de uitnodiging!
We willen daarvoor een brede kaart met daarop de 2 verdiepingen gefotografeerd hebben.
Het is de bedoeling dat iedereen op de kaart staat door de panorama heen.
Dit heb ik samen met Mariska gedaan.
We hebben samen de camera opgesteld. Compositie bepaald en de panorama kop ingesteld.

Nadat we klaar waren is Mariska verder gegaan met het bewerken van het beeld van de panorama. Het stitchen ging namelijk niet helemaal lekker.

Daarna ben ik begonnen met de serie voor de website van Hans.
Dit zijn heel speelse foto's geworden. Donkere foto's met lichtstralen.
Daarnaast kon iedereen zijn eigen pose doen. Dit is erg leuk uitgepakt. In combinatie met gekleurde achtergronden zijn het mooie combinaties geworden!

Geen opmerkingen: