vrijdag 24 april 2009

16 april

Vandaag hebben we drie mensen gefotografeerd van de OPTA.
Ik heb hans geholpen.

We hadden een klein probleempje. Dat was dat de laptop op een gegeven moment geen beelden meer ontving van de camera. Dit moest ik dus in de gaten houden. 
En of het histogram goed verdeeld was.

Daarna ben ik nog gaan fotograferen. Dit waren 2 opdrachten achter elkaar.

De eerste foto was een overhandiging van een spelcomputer in het HAGA ziekenhuis.
Hier heb ik 2 verschillende variaties voor gemaakt. 

1 foto waar alle mensen die het mogelijk hebben gemaakt de spelcomputers aan te bieden aan de zieke kinderen op de foto staan.

1 foto waar een ziek kind en de doktoren en sponsers erbij staan.

Daarna had ik nog een foto van een dokter.
Dit moest een leuk portret worden met eventueel een illustraties van iets wat met zijn beroep te maken heeft.


Geen opmerkingen: