dinsdag 9 februari 2010

orienteren/brainstormen

Vandaag Begonnen met brainstormen over mijn ideeën qua fotografie.
Wat nog erg lastig leek te zijn.

Eerst waren er nog ideeën om fotografie met lange sluitertijden te gebruiken.
Tijdens die lange sluitertijd zou ik met lichten lijnen trekken om objecten en dergelijk. Deze ideeën waren volgens mij wel leuk maar hadden geen inhoud.

Daarom moest ik verder brainstormen om betere ideeën te krijgen.

Die kreeg ik ook toen ik de beelden zag van Carli Hermes.
Waar een inspiratie kwam er toen in me op!
Helemaal toen ik de serie zag van de pakkenwinkel Suit Supply.
Ik heb de beelden wel eens op straat gezien en ik vond ze helemaal tegek.
Carli weet je goed op het verkeerde been te zetten en je denk 2 keer na voordat je de foto ziet.

Ik ga me er verder in verdiepen...

Geen opmerkingen: